04 листопада 2024 року до Дня залізничника України
Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Вінницькій області проведено
обласний вебінар для педагогічних працівників, які здійснюють підготовку
кваліфікованих робітників за професіями залізничного напряму на тему: «Формування професійної компетентності
здобувачів освіти залізничного напряму».
У вебінарі взяли участь 10 спікерів та
30 педагогічних працівників із 2 закладів професійної (професійно-технічної)
освіти області, а саме Державного професійно-технічного
навчального закладу «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище
залізничного транспорту» та Державного професійно-технічного навчального
закладу «Жмеринське вище професійне училище».
Модератор: Стецюк Надія Петрівна, методист
Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області.
Із вступним словом відкрив вебінар Василь
Степанович Дорош,
директор Навчально-методичного центру у Вінницькій області.
Спікерами семінару були:
Стецюк
Надія Петрівна, методист Навчально-методичного центру
професійно-технічної освіти у Вінницькій області
Створення сучасного освітнього середовища: нові
можливості для розвитку професійних компетентностей.
Голумбієвський
Володимир Віталійович, викладач спеціальних предметів Державного
професійно-технічного навчального закладу «Козятинське міжрегіональне вище
професійне училище залізничного транспорту»
Реалізація сучасних педагогічних технологій при
викладанні предметів «Слюсарна справа» та «Будова та ремонт електровоза».
Ліщишена
Катерина Ігорівна, викладач спеціальних предметів Державного
професійно-технічного навчального закладу «Жмеринське вище професійне училище»
Використання технології вебквест для підвищення ефективності підготовки
кваліфікованих робітників за професіями залізничного напряму.
Заярнюк
Андрій Олегович, викладач спеціальних предметів Державного
професійно-технічного навчального закладу «Жмеринське вище професійне училище»
Використання цифрових інструментів для формування
професійних компетентностей майбутніх залізничників.
Сініцин Віктор Васильович, майстер
виробничого навчанняДержавного
професійно-технічного навчального закладу «Козятинське міжрегіональне вище
професійне училище залізничного транспорту»
Представлення контенту онлайн-курсу на тему
«Технологічний процес демонтажу, ремонту та монтажу візків рухомого складу
(тепловоз)».
Цимбал
Яна Володимирівна, майстер виробничого навчання за професією «Прийомоздавальник
вантажу та багажу; касир багажний; касир квитковий; провідник пасажирського
вагона» Державного професійно-технічного навчального закладу «Жмеринське вище
професійне училище»
Застосування цифрових технологій у процесі викладання
за професією «Прийомоздавальник вантажу та багажу; касир багажний; касир
квитковий; провідник пасажирського вагона» для підвищення ефективності
освітнього процесу.
Западинський
Олександр Анатолійович, майстер виробничого навчання за професією
«Електромонтер контактної мережі» Державного професійно-технічного навчального
закладу «Жмеринське вище професійне училище»
Використання мультимедійного контенту на уроках
виробничого навчання з професії «Електромонтер контактної мережі» для активізації навчальної діяльності здобувачів освіти.
Міськова
Маргарита Георгіївна, методист Державного професійно-технічного навчального закладу
«Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту»
Тайм-менеджмент для здобувачів освіти та педагогів:
корисні інструменти та лайфхаки.
Рибіцька
Анжела Володимирівна, заступник директора з навчально-виробничої роботи Державного
професійно-технічного навчального закладу «Козятинське міжрегіональне вище
професійне училище залізничного транспорту»
Конкурси фахової майстерності як фактор розвитку
професійної компетентності педагогів і здобувачів освіти.
Попова
Наталія Михайлівна, начальник сектору кадрів ВП «Локомотивне депо Козятин»
регіональної філії «Південно-Західна залізниця».
Дуальна форма здобуття освіти як елемент соціального
партнерства з роботодавцями
Формування професійної компетентності здобувачів освіти має стати стратегічним інструментом для забезпечення якісної професійної (професійно-технічної) освіти, задоволення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах та сприяння економічному відновленню країни. Особлива увага має приділятися питанням створення інноваційного освітнього середовища та розвитку державно-приватного партнерства.