Психоемоційна підтримка дітей в умовах дистанційного навчання в період війни

Бувають у житті такі моменти –

В очах немає сліз, а в серці – море!

У кожного із нас є ці фрагменти,

Хтось плаче вголос, хтось ховає горе…

Так важко у собі усе тримати…

                           Людмила Степанишена

24 травня 2022 р. відбувся вебінар на тему “Роль та можливості педагогічних працівників щодо психоемоційної підтримки дітей в умовах дистанційного навчання в період війни”. На даному вебінарі опрацьовано таті питання:

  1. Особливості домашнього насильства як психотравми та його наслідків для дитини в період війни.
  2. Особливості реакцій на психотравмуючі події та проживання травматичного досвіду дітьми, зокрема у ситуаціях домашнього насильства в період війни.
  3. Роль педагога/дорослого в наданні або організації своєчасної психоемоціної допомоги/підтримки дитині, що перебуває в ситуації домашнього насильства. Особливості спілкування та взаємодії.
  4. Самодопомога в регуляції або відновленні емоціної рівноваги.

0 Коментарів

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *