Відео уроки
Відкритий урок викладача ВМВПУ Кобилянської Т.П. на тему “Охорона навколишнього середовища від забруднень під час переробки вуглеводневої сировини”
Відкритий урок викладача ВМВПУ Кобилянської Т.П. на тему “Охорона навколишнього середовища від забруднень під час переробки вуглеводневої сировини”
Затверджено
рішення навчально-методичної
ради НМЦ ПТО у Вінницькій обл.
протокол №1 від 26.02.2019р.
КОНЦЕПЦІЯ
Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області (далі Центр) на 2019 – 2023 роки
І.Загальні положення
Програма розвитку та реформування роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області (далі Центр) на 2019 – 2023роки розроблена на основі аналізу сучасного стану розвитку професійної та професійно-технічної освіти (ЗП(ПТ)О), визначає її пріоритети та завдання, на виконання яких має бути спрямована діяльність методичної служби.
Програма розвитку та реформування зумовлена необхідністю змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоздатності освітянських кадрів ЗП(ПТ)О регіону в нових економічних, соціокультурних умовах, у період прискорення технічного розвитку та інтеграції України у міжнародне освітянське співтовариство.
ІІ.Мета діяльності Центру:
Переформатування роботи Центру у відповідності до сучасних вимог економічного і соціального запиту та створення оновленої системи роботи, поліпшення системи координації діяльності методичних служб ЗП(ПТ)О.
ІІІ.Пріоритети роботиЦентру:
ІV. Завдання Центру:
V. Етапи реалізації Програми роботи Центру на 2019 – 2023 роки
І етап. Інформаційно-аналітичний (2019-2020 рр.)
Мета. Створення умов для оновлення існуючої моделі роботи Центру.
Завдання. Здійснення комплексного моніторингу потреб педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у професійному зростанні та наданні методичної допомоги відповідно до сучасних і технологічних умов.
На основі аналізу моніторингу окреслити пріоритети методичної роботи Центру для створення гнучкої моделі надання необхідних послуг.
План дій:
1. Опрацювання:
– нормативно-правової бази щодо організації методичної роботи;
– навчально-методичного комплексу сучасних методів і форм методичної роботи;
– стратегічних напрямів освіти в Україні.
2. Аналіз:
– стану організації навчально-методичної роботи в закладах ЗП(ПТ)О;
– бази напрацювань, доробок педагогічних працівників та методистів професійно-технічної освіти.
3.Створення:
– локальних документів (положень) про форми методичної роботи на рівні ЗП(ПТ)О;
– створення моделі педагогічного дорадництва з метою диференційованого підходу до роботи з педагогічними працівниками;
-постійно діючого семінару для керівництва закладів професійно-технічної освіти області в формі інтерактивного спілкування;
– сайту, що відповідає сучасним вимогам, з метою активізації інформаційно-методичної роботи;використання в повній мірі інформаційно-комунікаційних технологій, створення освітнього порталу для методичної підтримки педагогів у режимі оnlіnе;
– формування електронної бібліотеки та електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів ПТО;
– зміцнення матеріально-технічної бази Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти та продовження надання послуг.
ІІ етап. Основний – впровадження (2020-2022рр.)
Мета. Реформування моделі роботи Центру та апробація напрацювань.
Завдання. Створення умов для навчально-методичного супроводу навчально-виховного та навчально-виробничого процесів у системі ЗП(ПТ)О з урахуванням напрацювань його особливостей оновленої моделі роботи Центру.
План дій:
ІІІ етап. Узагальнюючий (2023 р.)
Мета. Визначення ефективності оновленої моделі роботи Центру.
Завдання. Оцінити результативність роботи.
План дій:
VІ. Очікувані результати реалізації Програми Центру на 2019 – 2023 роки
17 квітня 2019 р. на базі Комаргородського вищого професійного училища с. Комаргород, Вінницької області проведено ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ЗП(ПТ)О з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва». У конкурсі брали участь 12 учнів з 12 закладів професійної (професійно-технічної) освіти, де здійснюється підготовка кваліфікованих робітників з даної професії.
На конкурсі були присутні: Шумік І.В. – Генеральний директор директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України; Бачинський В.Г – заступник директора Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, директор НМЦ ПТО у Вінницькій області Дорош В.С., директори ЗП(ПТ)О сільськогосподарського профілю та роботодавці.
Журі складалося з представників ПП «Фатіма-Агро» та методистів НМЦ ПТО у Вінницькій області.
Конкурс відкрив директор НМЦ ПТО у Вінницькій області Дорош В.С., виступили роботодавці.
У рамках конкурсу відбулася нарада Шумік І.В., Бачинського В.Г. з директорами ЗП(ПТ)О та роботодавцями.
Учасники наради відвідали виставку сучасної техніки на території Комаргородського вищого професійного училища.
Конкурс проводився у два тури:
Перше завдання теоретичного туру полягало в перевірці професійно-теоретичних знань з предметів: «Агротехнологія», «Трактори», «Сільськогосподарські машини», «Комплексна система технічного обслуговування і ремонту сільськогосподарської техніки», «Правила дорожнього руху», «Охорона праці» та включало виконання тестових завдань на комп’ютері (60 питань з чотирма варіантами відповіді, з яких одна – вірна, по 0,5 бала за кожну правильну відповідь).
Друге завдання теоретичного туру полягало у розв’язуванні кросворду на папері (14 питань, по 1 балу за кожну правильну відповідь).
Максимальна кількість балів за теоретичний тур склала 44 бали.
У зв’язку із дощовою погодою практичний тур проводився у майстернях та на асфальтованій площі за такою програмою:
Максимальна кількість балів за практичний тур склала 140 балів.
Загальна кількість балів – 184.
Учасники конкурсу були розподілені на 2 групи. Перша група почала конкурс з виконання теоретичного завдання. В цей же час друга група виконувала практичну частину конкурсу. Після обідньої перерви відбулася ротація груп.
Всі учасники конкурсу виявили високий і достатній рівень професійних знань, умінь та практичних навичок.
За результатами обох турів спільним рішенням журі та оргкомітету було визначено переможців та призерів:
І місце – Маліновський Сергій Юрійович, учень ДНЗ «Гущинецьке
вище професійне училище»;
ІІ місце – Мотрук Олег Михайлович, учень Комаргородського ВПУ;
Вертепний Богдан Васильович, учень Кузьминецького
професійного аграрного ліцею;
ІІІ місце – Хоменко Олексій Олексійович, учень ВПУ№41м. Тульчина;
Пльонсак В’ячеслав Володимирович, учень ДПТНЗ
«Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти».
Переможців конкурсу було нагороджено відповідними Дипломами Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та цінними подарунками.
Решта учасників отримали Грамоти за активну участь у конкурсі та сувеніри.